• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

dubbdäck

F

F.d. 53189

Guest
är det någon som vet vad däck av märket Yoko är för nåt och är det bra däck?Tacksam för förslag till bra däck.:bock:

F

F.d. 5322

Guest
Sv: dubbdäck

Du menar möjligen inte Yokohama?
Bara Yoko har jag aldrig hört talas om men det har kommit många nya märken från mestadels Kina.

Anita & Jan

HBK Medlem
Kommun
Sotenäs
HBK-Nr
3574
Medlemskap
2025

När det gäller vinterdäck måste man köpa något från dom kända tillverkarna kinesdäcken funkar på sommaren men inte på vintern har provat och tvingats att byta.
MVH Jan

F

F.d. 5322

Guest

Det finns även Kinesiska sommardäck som är farliga. För ett par år sedan fanns ett som hette Goodride (ganska likt GoodYear, vilket förmodligen är med flit) som ansågs av motorbranschen som direkt livsfarligt!

F

F.d. 1649

Guest

Hej,
Yokohama är Japanskt,som vinterdäck är det litet hårt gummi men om man kör mest på barmark så är det slitstarkt.
Mvh Jan-E.

Toppen