• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Drivmedel

Mits

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
30667
Medlemskap
2025
Har nu en ansökan för Åfa drivmedel. Vilket kort väljer jag. Allkort? Vet inte vad allkort innebär. Någon som vet? Frågar en ny medlem

Har nu en ansökan för Åfa drivmedel. Vilket kort väljer jag. Allkort? Vet inte vad allkort innebär. Någon som vet? Frågar en ny medlem
Lustigt...
Jag ringde faktiskt till en peter på åfa idag
Han sa att Preem/Såfia (Allkort) var bästa pris
Märkte sen att det står Preem/såfia i prisinläggen här
Allkort kan du handla i butikerna med/ dieselkort bara tanka

Diesel
Är det olika pris på Preem-mackarna å såfia-tankarna?
Det priset som husbilsklubben.se lägger upp i tråden ” ÅFA/SÅIFA drivmedelspris” är det såfia-tankarna?

Frågan har varit uppe tidigare. Priset gäller på alla Preem mackar
Samma pris på Preem och Såifa.

Detta pris gäller på ALLA typer av Preemstationer (bemannad och obemannad) och Såifa anläggningar.
Priset är ett veckopris och justeras varje måndag.

!!OBS!! Det är alltid ditt gällande Preem/Såifa pris som gäller oavsett vad som står på stationen!

Rabatten på bensin är xx öre/liter på Preems listpris.

En dum en! undrar ska man ha ett kort av varje om man vill tanka på både OKQ8 och Preem/SÅIFA.

Ja, man måste beställa ett särskilt OKQ8-kort. Preem/Såifa har bättre rabatt.

Tillbaka
Toppen