Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Så får hoppas på att det finns någon där med sans o vett, annars är det bara o åka till grannländerna där sunt förnuft råder...
All "smygfilmning" borde förbjudas om sådan inte sker i brottsförebyggande syfte.
Problemet är att du måste söka tillstånd för att få filma i "brottsförebyggande syfte". Utan tillstånd så är det ett brott i alla fall....det i brottsförebyggande syfte jag filmar
Ja tänk om man skulle bli smygfilmad om man tömmer gråvattentanken på olämpligt ställe. Det kanske är ett brott.![]()
Jag kräver min rätt att göra privat dokumentering.
Att förbjuda fotografering på allmän plats innebär att man inte får fotografera skånska slott och herresäten. Det faller ju på sin egen orimlighet.