peter nilsson
HBK Medlem
Hejsan
Är det någon som har Dometic VT2500 vaacumtoalett. Hur fungerar den i så fall. Är den luktfri
Ha det
Är det någon som har Dometic VT2500 vaacumtoalett. Hur fungerar den i så fall. Är den luktfri
Ha det
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag undrar var du köper ditt VACUMFETT, och om du använde fettet mot silikonpackningen och skålen i toan.
Vi har en liten läcka just där.
Nöjd Kabekörarare.
Någon nämnde kolfiler. Även Dometic har ett och enligt instruktionsboken ska det bytas varje år.
Hur länge klarar det sig utan byte? Tycker faktiskt inte att det luktar så förfärligt illa när jag tömmer kassetten, så filtret kan inte bli alltför belastat när pumpen drar vakuum i tanken.
När vi hade husvagn för mer än 10 år sedan så tyckte jag att det luktade värre av den kassetten med dåtidens saneringsvätska i. Fast det påstods att den skulle ge bättre lukt.