• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dockparadiset

F

F.d. 940

Guest
Vid ett besök på Dockparadiset 1 km norr om Skattegården fanns de mest fantastiska dockor vi sett. De här 2 nyfriserade dockorna var inte till salu,så jag köpte en liten nalle istället.
 

Bilagor

  • SUC30029.JPG
    SUC30029.JPG
    279,7 KB · Visningar: 4

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
357
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: Dockparadiset

Hej!

Vi tittade in på Dockparadiset när vi körde hem från Påskträffen. Vi köpte en docka och blev bjudna på kaffe med hembakat under tiden. Det var fantastiska dockor. Helt handgjorda från grunden. Väl värt ett besök när man har vägarna förbi.

Anitha
 
F

F.d. 4879

Guest
Sv: Dockparadiset

Råder inget tvivel om vem "hon" till höger är. Finns ingen som kan ha handen så djupt ner i fickan som han *L*
 

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Dockparadiset

Jag tycker mig känna igen dessa "söta" dockor.
:spinny:
Jag hoppas att Ursula vill lägga ut en bild på sin Linnea samt att ni andra som handlade där fotar och visar oss andra.
;)
Eva HBK 9
 

Nizze

HBK Medlem
Inlägg
357
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: Dockparadiset

Hej!
Dockan jag köpte ligger nerpackad i en kartong. Vi ska ge den till vår sons sambo när hon fyller år i juni. Tar ett kort när den är uppackad. Här kommer en länk till Dockparadisets hemsida Dockparadiset, Där finns lite att titta på.

//Anitha
 
Toppen