• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

dmtech 24" LCD TV / DVD

F

F.d. 12725

Guest
hej, har nyss köpt en ny tv men den krånglar, någon som vet om det är lätt åtgärdat eller om den måste lämnas in för lagning.

Tvn startar, fungerar klockrent, även dvdn, när jag sen stänger av den vill den inte gå igång, inte ens den röda lampan blir grön,.

När den stått utan strömkabel en stund, och jag sätter i den fungerar den igen precis som vanligt, så här håller det på, skit tråkigt, någon som kan glädja mig med lite information och hjälp?

Mvh Fredric

F

F.d. 29925

Guest
Sv: dmtech 24" LCD TV / DVD

Kan ingenting om den TV:n men kolla bruksanvisningen ibland kan man ställa till det för sig med något som t.ex. "barnlås" dvs det går att stänga av men inte sätta på. Brukar finnas under menyn.

Toppen