Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ge dom bara glasspinnen det räcker välHur bra som helstSynd att de inte drog dom till närmsta havsstrand och satte dem i en gisten träeka med en glasspinne som paddel så att de kunde paddla hem dit de bör hålla sig för all framtid
![]()
Inte förvånad. Vi bor ju i Sverige !
Japp det svaret fick vi det låg nog ej på deras bord. Båten fick vi själva hämta i södra änden av sjön.Undrar hur mycket dessa kreativa tyvar får i skadestånd för att de fick lite bogseringshjälp
Ja som sagt vi bor i Sverige "Tyvarnas paradis".
Hade de ertappats med samma tilltag i sitt hemland hade det nog inte behövts någon bogsering
Förutom dieselstöld begick ju bilföraren av denna Lettiska bil minst två dokumenterade trafikbrott. Stannade inte vid Stoppplikt. Körde över spärrlinje när han vände på vägen.
Blir det inte kraftiga böter för det eller gäller det bara svenskreggade fordon
.
Hur som helst all heder åt de drabbade som gav skitarna en läxa.
Ragge.
"De var illegala flyktingar så polisen sa att vi kan ej göra ngt."
Fick du verkligen det beskedet![]()
nu är traktor föraren anmäld för ofredande hörde jag på nyheterna.