• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dieselpriser i Europa

• Startad av Startad av F.d. 25028
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 25028

Guest
Är det någon som vet var man kan få reda på aktuella dieselpriser i Tyskland,Österrike, Italien, Shweitz Och Frankrike
Tacksam för svar.
Lars

Sv: Dieselpriser i Europa

Det är tydligen till Ryssland man ska bege sig till sommaren, ca 5,75 kr/liter diesel. :wink:

Det börjar bli ganska kraftiga reaktioner i sydeuropa och då särskilt i Spanien där tradare nu blockerar de stora motorvägarna. Hoppas detta kan ge något i slutändan.......

/Per

Sv: Dieselpriser i Europa

Per & Camilla,

Det är inte enbart Frankrike - Italien som bonderna resp långtadare chaffisarna protesterar det är i hela EU. Härom dagen spärrade långtraderna gränsen mellan Belgien och Frankrike folk satt en hel dagen i bilen för dom blev instängda.

Jag tror att folk inclusive mig själv hat fått nog av dess höjningar. Det blir mer och mer social fall i Belgien, folk kan inte köpa villaoljan längre betala el - gas - vatten räkningar, detta kommer att ha obeskrivliga konsekvenser i nära framtiden. Det är hårda tider vi går till mötes.

Tillbaka
Toppen