• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Diesel

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Läste att yrkestrafiken, tankade i Danmark eller Finland.
Danmark ligger bra till det vid, en övernattning i Limhamns småbåtshamn, ( 300 kr inklusive det mesta, för övernattning, bad i saltvatten ingår också, resan är betald vid full tankning i Danmark).
Njut!

Hej
Lite långt kanske Croatia 1.67 E Slovenien 1.43 E Italien 1.70 E
Croatien fullt camping Falken* Zadar fanns för 72 E åker acsi . Solaris gott om plats Inga bilar från Italien .Italien Duna Verde Carole få platser. Laguna Willa hade tur plats 5 dagar. Obs åker bara på Asci.

hej
Det finns mackar som tar kort vid pumpen ex jet kitzbuhl där kan man välja kassa.
Tankade i Harrislee Bara Atomat. Viking tank. Det som är nytt för mig är att bolaget reservera 2000 kr som sedan justeras till tankat belopp.
Tar flera dagar tankade den 23/6 inte klart 26/6. Om man har begränsad belopp/kredit och tankar ofta på resan något att fundera över.
Diesel kostade 1,56,4. Obs vet inte om det gäller kontant kort.

Senast ändrad:
Jag har flera ggr råkat ut för reservation 1.500 i Sverige och det har legat kvar i 30 dagar.

Hej.
Det nya var att man bippade kortet i en terminal och valde pump och ok. sen tankade man. det var nytt så en visade hur det funkade.
Det var inga upplysningar eller kvitto .

Tillbaka
Toppen