Carina.Josefsson
HBK Medlem (P)
Hur funkar såifa kortet?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Numeea får vi vår faktura som e-post.Likadant som alla bensinkort som inte är kopplade till Mastercard eller Visa.
https://www.husbilsklubben.se/articles/Åfa-okq8-preem-ids-sÅifa.26/
Vi tycker det har fungerat väldigt bra. Synd bara att det inte går att ha det som elektronisk faktura eller autogiro. Kommer alltid en pappersfaktura.
Då ska jag gå in och ändra. Tack!Numera får vi vår faktura som e-post.
Jag menar om det är någon mer rabatt man får eller är det listpriset som gäller?Likadant som alla bensinkort som inte är kopplade till Mastercard eller Visa.
Vi tycker det har fungerat väldigt bra. Synd bara att det inte går att ha det som elektronisk faktura eller autogiro. Kommer alltid en pappersfaktura.
Du ser ju vårt pris för veckan i länken. Detta pris ändras varje vecka och är helt oberoende av vad det står på den mack du tankar vid. Det kan vara skillnad på priset från från mack till mack men vi har det fasta veckopriset oavsett mackens pris. ÅFA/SÅIFA drivmedelsprisDet blir ju nästan 1kr i rabatt. Det var ju bra
SÅIFA/Preem är tydligen den med bäst rabatt avseende veckopris som sättes på måndagen, 1,14/litern på detta pris, oavsett vad det står på pumpen. Det verkar som om ingen vet vad rabatten på OKQ8 är så jag tankade 10 liter prick för att få reda på det men inte fått ngn faktura än.Vid ansökan av kort, vilket av alla dessa alternativ ska man välja. Finns det kort som gäller både på SÅIFA/Preem samt OKQ8?
Kollade du vad listpriset var den dag du tankade så att man kan se rabatten.SÅIFA/Preem är tydligen den med bäst rabatt avseende veckopris som sättes på måndagen, 1,14/litern på detta pris, oavsett vad det står på pumpen. Det verkar som om ingen vet vad rabatten på OKQ8 är så jag tankade 10 liter prick för att få reda på det men inte fått ngn faktura än.
Ja, naturligtvisKollade du vad listpriset var den dag du tankade så att man kan se rabatten.
Aktuellt listpris hittar man på nedanstående länk:
Drivmedel
Jag får mail-faktura. Har bara fått två räkningar men båda kom via mail. Är nog bara att kontakte dem och ändra metodLikadant som alla bensinkort som inte är kopplade till Mastercard eller Visa.
Jag får också via mail.Jag får mail-faktura. Har bara fått två räkningar men båda kom via mail. Är nog bara att kontakte dem och ändra metod
Enligt ÅFA är rabatten 65 öre på OKQ8. Aktuell uppgift slutet april -22.SÅIFA/Preem är tydligen den med bäst rabatt avseende veckopris som sättes på måndagen, 1,14/litern på detta pris, oavsett vad det står på pumpen. Det verkar som om ingen vet vad rabatten på OKQ8 är så jag tankade 10 liter prick för att få reda på det men inte fått ngn faktura än.
Vilket pris är rabatten på?, företagspris, fastställt pris eller angivet pumpors?Enligt ÅFA är rabatten 65 öre på OKQ8. Aktuell uppgift slutet april -22.
Rabatten räknas från listpriset. Länk till listpriset nedan:Vilket pris är rabatten på?, företagspris, fastställt pris eller angivet pumpors?
Och medlemmar i HBK!Om jag fattar detta rätt så gäller detta enbart den som har ett företag registrerat?