• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dethleff I 7090, integrerad

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2026
Gokväll.

Kollat in denna modell. Ni som har den, vänligen skriv det som är bra samt det som är mindre bra med denna bil.

ha d

Janne

Sv: Dethleff I 7090, integrerad

Gokväll lille põjk.

Kollar bara. Inget annat, om du misstänkte det. Ännu inget byte av varken det ena eller det andra:wub:

ha d

Gokväll(sen sådan)
Tack för er kommentar. Vi har idag en McLOUIS Tandy 650 med i stort sett likadan bodel. Det vi söker är en helintegrerad. kan bli en 7090.

tack o ha d

Hej!
Vi har en sådan, en härlig bil, vi kör året runt. Kan inte komma på några nackdelar. När jag o frugan åkte till Kroatien förra året o allt var packat, vatten fyllt mm, vägde bilen med oss båda i 4040, alltså fortfarande 200 kg till maxvikt! Motorn 3,0 sexväxlad är underbar att köra.
Alltså kan vi rekommendera bilen :)

Vi har også samme bilen, kjempe bra motor med masse krefter, 3,0 liter, 177 hk. Stort bad og dusj. Masse skap plass innvendig:) har bare hatt bilen i 10 måneder ,men er fornøyd.:yes:

Gokväll
Tack

Ajdå, då blir det att handla sparsamt på väg hem från EU-land:spinny:
Vikten är alltid ett dilemma hur man än köper både bil och annat.

Tack o ha d

Tillbaka
Toppen