• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Det generösa Husbilsfolket

J Peter

HBK Medlem
Inlägg
290
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
19600
Medlemskap
2024
Sv: Det generösa Husbilsfolket

Tack för initiativet. Läste först lite slarvigt på länken och såg endast Swish, som jag inte använder. När jag läst lite noggrannare såg jag att det också var möjligt med kort och jag kunde fixa till det.

Återigen: Bra initiativ

// J Peter
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Sv: Det generösa Husbilsfolket

Hej och grattis på födelsedagen i efterskott, vem av Er som fyllde, glömde att tala om att man kan ladda ner appen MH-2017 och i den göra en massa saker som t.ex skänka en slant och önska en låt, gjorde faktiskt det och valet hamnade på världens bästa gitarrist Mark Knopfler och Wild Theme
Men var är Niiii alla generösa Husbilister, nog ska vi väl klara meeer än detta
Hälsningar från ett regnigt Kungsör
Hasse & Ingegerd
 

Linder

HBK Medlem
Inlägg
391
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8937
Medlemskap
2024
Sv: Det generösa Husbilsfolket

Men var är Niiii alla generösa Husbilister, nog ska vi väl klara meeer än detta
Hälsningar från ett regnigt Kungsör
Hasse & Ingegerd

Tycker nog att vi är ”generösa Husbilister” vi donerar regelbundet och
har stående överföringar till bla UNICEF, Hundstallet och Cancerfonden.

Hälsningar från ett Soligt Torsås.
 

hansyngve0319

FD HBK Medlem
Inlägg
603
Kommun
Kungsör
HBK-Nr
18108
Medlemskap
2021
Sv: Det generösa Husbilsfolket

God morgon Linder ! Mitt inlägg var absolut inte menat som kritik mot enskild medlem, ber Dig och andra som känner så, tusen gånger om ursäkt
Min maning var mer en rädsla för att vi kan uppfattas som snåla med tanke på vilket kapital vi gemensamt besitter, sen är det naturligtvis så att vi alla har olika givanden stående eller engångs, men tänk om hälften av medlemmarna skänkte en 50-lapp då skulle vi åstadkomma ca: 300.000 kronor, en utopi kanske men det skulle onekligen göra skillnad för många barn som utnyttjas och t.o.m. säljs som vilken vara som helst, nåja jag kanske är en drömmare

Ni får alla ha en fin dag därute hälsar
Hasse & Ingegerd
 
G

Göran & Carola

Guest
Sv: Det generösa Husbilsfolket

Tror nog att det är många som, liksom vi, skänkt till MH2017 via andra bössor, då Husbilsklubbens bössa inte registrerades förrän den 15/12.

/Göran
 
Toppen