F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Ja de blev bogserade till Gränna tog bara 25 min medvind därefter släppta, men jag trodde han skulle vara grön i facet efter alla konster de gjorde(lärare) o Gus på väg ner , fin uppvisning vara det i alla fall. Puh mamma har varit lugn som en filbunke innan men .........Läckert Sus! Är det gustav i segelplanet?
MVH Annette
Kul o läsa det finns minst 3 som jag vet flygs i Sverige detta jag fotade var ett fint plan utan en massa olja runt motorDet var en stor artikel om Antonov-planet och dess ägare i ett nummer av tidningen Land i slutet av förra året.
Vi letade fram den och tar med den till Elmiaträffen om Gustav är intresserad.
//Jerry
Synd för det är ngt att kolla på ja olja bla men en maskin som man kommer att sakna faktiskt för mig så är dessa maskiner ngt extra när man fotar så hinner man med de går ej så fort men tror att de lyfter på 25 m vid rätt vind. Ja när de startar så får jag rysningar. Häftiga i allafall.Tyvärr så kommer nog inte ES-CAB att flyga något mera. Ägaren har det parkerad på Hova och där har den stått ett par år utomhus. Synd för detta var en härlig knarr.
Flög denna till Litauen för några år sedan. Väckte en del uppmärksamhet pga dess målning och dekor
Synd för det är ngt att kolla på ja olja bla men en maskin som man kommer att sakna faktiskt för mig så är dessa maskiner ngt extra när man fotar så hinner man med de går ej så fort men tror att de lyfter på 25 m vid rätt vind. Ja när de startar så får jag rysningar. Häftiga i allafall.
Sedan fanns ett plan det stod Arvingarna på kan tänka mig att det är det gul blå som är i samma tråd som döskalle planet?