• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Demonstrera ???

• Startad av Startad av F.d. 59078
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 59078

Guest
Läste i helgen i nån av kvällstidningarna där man hade en uppställning av nya skatter på HB:ar och andra bilar, man hade som exempel att skatten på en normal HB skulle komma att hamna mellan 21000:- - 23000:- / år

Det kanske är dags att göra som i sydeuropa när bönderna blir ålagda nån dryg börda, skatt eller annat, då går man ur huse med traktorer och annan utrustning och kör till parlamenten i olika länder där man tippar mjölk, foder samt ko/grisskit så att politikerna åtminstone får känna lukten

Det kanske är dags att vi visar vårt missnöje med föreslagna beskattningen genom att åka till Rosenbad och tömma grå/svartvatten tankarna så att politikerna/stockholmarna får känna dofterna

Men det skulle i så fall inte få drabba HBK så det faller nog på sin egen orimlighet, men nog är det frestande

Ha det bra i sommar hälsar
Hasse & Ingegerd

Sv: Demonstrera ???

Då skulle nog t.o.m. den allestädes sig icke befinnande Polisen rycka ut!

Jappe

Sv: Demonstrera ???

Jag läste det också. Finns en lösning på problemet, för min del så blir det att gå tillbaka i tiden men det är ingen fel på konceptet för två vuxna.

Bilagor

• Camper.jpg
    Camper.jpg
    104 KB · Visningar: 15
Tillbaka
Toppen