• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

dekalerna

• Startad av Startad av F.d. 14764
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 14764

Guest
Har nu varit medlem ett par veckor men har inte fått hem några dekaler än:(undrar lite försiktigt hur länge det kan dröja måntro?

Sv: dekalerna

Det kan ta 2-3 veckor eftersom även medlemskortet skall tas fram och skickas ut samtidigt som dekaler och siffror.

ok då kommer dom säkert snart. Gjorde inbetalningen den 1 juni så förhoppnings vis denna vecka borde det komma då.

ok tack då vet jag att jag inte är bortglömd iallafall men att det kanske dröjer ett tag till.

Inte nog med det när klubben är så stor /// förslag indela den i Länsvis !!

hej trodde det samma så jag skickade ett e mail igår så jag fick mina idag

Vi fick våra idag, så nu känner ni igen även oss. Ses kanske i midsommar.

hej igen såg på ett foto det var ett s t o r t husbilsmärke var kan man köpa ett sådant

Det är JanE, HBK 11, som tar fram de riktigt stora dekalerna, så ta kontakt med honom.

/Lisa

Jag fick mina med posten igår så nu ska dom upp bara jag kan bestämma mig för var jag ska sätta dom:spinny:.

Ja det var en bra ide med en liten hörna för oss med äldra bilar det skulle vara kul.

Tillbaka
Toppen