• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dekaler

F

F.d. 17034

Guest
:)
Tack för fina dekaler , pryder nu vår annars helvita bil . Monterade samtidigt Svenska
flaggor i hörnen på taket . Blir nog inget mer åka i år , skall täta lite synliga sprickor
vid fönster som man kladdat med silicon . Fick ett bra tips via forum att istället andvända
"sikaflex" som nu inhandlast . Måste även gå igenom värmesystemet " Truma luftvärme.
Vet ej om det fungerar ännu . Vi köpte bilen i augusti sent , direktimporterad från
Tyskland av säljaren . Tänkte även växla ned 5:an så vi orkar med i trafiken . Har även
inhandlast diverse tillbehör gaslarm o dyl . Skall bli spännade att åka runt nästa år och
träffa andra husbilsåkare .
MVh
Bosse o Fanny med "snigeln"

Sv: Dekaler

Snigeln,

Har ocksa fatt mina ny dekaler, fy tusan vad snyggt det kommer att bli pa en hel vit husbil. Fragan ar bara .. vart ska jag satta dom ? Vart har du satt dina, kanske har du en bild ?

Kan tyvärr inte visa detta på bild , är datanörd vet ej hur man gör . Skall lära mig detta
med sonens hjälp så småningom . Satt dekalerna mitt i högt upp där taket går går
ned och planar ut samt numret längst ut till vänster . Snygga dekaler blev bra mot det
vita . Gjorde likadant i fram på alkoven .
mvh
Bosse

Hej!
Den dekalen har bara jag,var inte avundsjuka nu..den brukar ju sitta på insidan av vindruta:)

Bild.jpg

Tillbaka
Toppen