F
F.d. 52943
Guest
Investerade i ny notebook (mellanformat - ASUS UL30A 13" skärm Win 7 64 bitar etc - OK prestanda för mina behov). Ägnade 2 dagar åt att installera program och kringutrustning.
Nu har den tappat kontakten med vårt trådlösa nät - nätet funkar på andra trådlösa enheter, så det snurrar som det ska, och ASUSen funkade UA de första dagarna.
Efter felsökning via Windows och sedan med hjälp av ASUS support med bla.a. uppdatering av drivrutiner mm säger dom nu att jag ska ominstallera hela operativet - blåsa allt som jag lagt in under flera dagar, innan jag får skicka in den för felsökning av ev hårdvarufel i t.ex. nätverkskortet! Systemet säger att kortet funkar utan konflikter i mjukvaran.
Morr..........
:wall:
Nu har den tappat kontakten med vårt trådlösa nät - nätet funkar på andra trådlösa enheter, så det snurrar som det ska, och ASUSen funkade UA de första dagarna.
Efter felsökning via Windows och sedan med hjälp av ASUS support med bla.a. uppdatering av drivrutiner mm säger dom nu att jag ska ominstallera hela operativet - blåsa allt som jag lagt in under flera dagar, innan jag får skicka in den för felsökning av ev hårdvarufel i t.ex. nätverkskortet! Systemet säger att kortet funkar utan konflikter i mjukvaran.
Morr..........
:wall: