• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Danskväll.

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2026
Hej alla.

Har i Lördags tagit ut bilen på premiärtur, provkörde mitt intercoolerbygge, starkare? kanske.
Vi åkte till Brunnsparken i örebro och dansade till Mona gs orkester spelade lättdansad musik för oss 60++ are. Vi var tre husbilar på parkeringen. Bara jag klubbmedlem.

Är det någon annan som gillar att dansa på våra fina folkparker, passar perfekt för husbilsfolket.

:music-icon:Jägarn med fru:music-icon:

Sv: Danskväll.

Hej! här finns det två tokiga dansflikar som brukar i vanliga fall följa Mona G:s men vi jobbar i veckorna så det får bli på helgen vi åker vi är ofta i Brunnsparken även andra parker ute i landet så vi åker runt i våran Kabe Trawel Master och dansar. Hoppas vi syns på någon dans fram över.

Trevlig sommar med mycket dans

Anita o Risto i Täby

Sv: Danskväll.

Hej.

Kul att det finns fler dansare i klubben, vi väntar bara på att man öppnar på ön vid Hedesunda och att man utrotat myggen, vi åker dit efter midsommarfirandet i Stäket.

:music-icon:Hälsningar:music-icon:
Jägarn

Tillbaka
Toppen