nilhen
HBK Medlem
Kamremsbyte och service i västra Skåne.
Vill gärna höra rekommendationer om bra verkstäder.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Finns en bra Fiat verkstad i EkebyKamremsbyte och service i västra Skåne.
Får man fråga vad ett kamremsbyte kostar där?Jag lämnar alltid min i Autoexperten Dösjebro där bytte man även kamrem, gör alltid bra jobb till rätt pris.
Jag följde ditt råd och lämnade husbilen till Autoexperten Dösjebro (numera Karaby Motor) trevligt bemötande, de gjorde ett bra jobb till humana priser. Kommer att lämna fler bilar till dem.Jag lämnar alltid min i Autoexperten Dösjebro där bytte man även kamrem, gör alltid bra jobb till rätt pris.
Byte kamrem, vattenpump och service, strax under 14000kr.Vad är humana priser och bra priser? kan vara mycket olika från person till person.
Går att får en siffra istället,
Kamremsbyte pris
Service pris
De flesta verkstäder fixar väl jobbet medan man väntar?Fixade jobbet medan man väntade