• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tips Dags att byta bakljus insatserna på Ducato 1995. I Skåne, vart vänder man sig? Har köpt in materiel.

Fijat

HBK Medlem
Kommun
Svedala
HBK-Nr
41618
Medlemskap
2026
Hej husbilsägare!
Jag har en 30 åring Fiat Ducato från 1995 som jag sakteliga fixar nya delar till, och uppdaterar, för att kunna använda som ensam resande 66+, och resa i Sverige o Danmark mest.

Nu är det dags att byta bakljusinsatserna i sin helhet eftersom innanmätet smular sönder och lyktglaset är skört. Jag har beställt lyktinsstserna på Autodoc, de har jag hemma.
Frågan är: vart vänder jag mig för att beställa detta arbete? Hoppas på tips här i Skåne och gärna sydskåne där jag befinner mig.
Tack för svar, om ni kan tipsa mig, på privat meckare (mot betalning) eller verkstad.
Med vänlig hälsning, Eva

Bilagor

• IMG_1800.webp
    IMG_1800.webp
    43,6 KB · Visningar: 10
Tillbaka
Toppen