Tommy & Elisabeth
HBK Medlem
Sv: Dags att bojkotta Telia och 3 ?
Peter, jag hörde igår att det var IS och ryssarna som låg bakom (naturligtvis ett skämt)!!! Naturligtvis är det väl bra med fri konkurens och att måla fan på väggen tjänar ingen på. Det framkommer ju här i tråden att de som vill använder ju både betaltjänster o gratis tjänster, det är väl så vi vill ha de. Efter mycket velande fram och tillbaka konstaterade jag att för mig blir det klart billigast att ha kvar mitt Telia abonnemang för mobilt bredband (20GB/mån 89
och även använda detta utomlands när vi semestrar. Det överpris jag fick betala via HBK,s avtal med Telenor kan jag surfa på mycket under semestern hos Telia. Jag behöver ett bra bredband hela året. Så för mig är det den bästa lösningen att ha de så. Naturligtvis är det många som det passar att ha Telenor, det är det fria valet som ska gälla och få styra. Om det finns operatörer, företag eller vad det nu månne vara som kommer att få det svårt så måste de anpassa sig till marknaden. Du är ju annars så mån om att kolla priser på saker o ting, förstår bara inte vad som är felet med detta och då speciellt Telia ??? 

Peter, jag hörde igår att det var IS och ryssarna som låg bakom (naturligtvis ett skämt)!!! Naturligtvis är det väl bra med fri konkurens och att måla fan på väggen tjänar ingen på. Det framkommer ju här i tråden att de som vill använder ju både betaltjänster o gratis tjänster, det är väl så vi vill ha de. Efter mycket velande fram och tillbaka konstaterade jag att för mig blir det klart billigast att ha kvar mitt Telia abonnemang för mobilt bredband (20GB/mån 89
Senast ändrad: