F
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Stämmer! Testade automaten häromdagen och tog ut 300€, skulle aldrig gjort detta. Kollade transaktion sedan på kvällen och höll på att trilla baklänges, -3621,83 kr...
Gjorde ny test i bankens egen automat (ingen gatubox) och kollade sedan den nya transaktionen. Det blev ”bara” 3079,41...
Google Image Result for https://images.gr-assets.com/hostedimages/1392618334ra/8584856.gif
Jag tror det, jag väljer alltid Euro. Nu i eftehand är jag inte längre säker på någonting... Det som fångade min uppmärksamhet var uttagsavgift 29kr vilket jag tyckte var OK för att få ”snabba cash” så jag godkände uttaget. Det blev dyrköpt erfarenhet Roger...Fick du ingen fråga om du ville att ditt konto skulle debiteras direkt i Euro eller om automaten skulle växla?
Jag tror det, jag väljer alltid Euro. Nu i eftehand är jag inte längre säker på någonting... Det som fångade min uppmärksamhet var uttagsavgift 29kr vilket jag tyckte var OK för att få ”snabba cash” så jag godkände uttaget. Det blev dyrköpt erfarenhet Roger...