• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Däcktest

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Däcktest

En liten tanke runt detta. Namnet är egentligen fel, detta är ingen däckstest, utan ett antal hopsamlade åsikter från konsumenter som är intresserade av att skriva. eftersom vi inte vet något om förutsättningarna är det ganska värdelöst som bedömning av däck. :confused:

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Tester utförda av konsumenter i vardagen eller verkligheten om man så vill! Intressant! Inga mutade motorjournalister som har fått komma till tals utan hederligt folk! Läser man sådana här tester med förstånd så tycker jag de är värdefulla!

Jappe

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Kalla det gärna sammanställning av erfarenheter, men kalla det inte test, när man inte vet bakgrunden till ett utlåtande, vet man egentligen ingenting om egenskaperna heller, det blir bara ett tyckande.

Toppen