Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Och vill man ha det bästa så är det ju ingen tvekan om det, det är CP däck som rekommenderas till husbilar och dom finns ju inte med i testen. Dom flesta däcken i testen skulle jag aldrig lägga på mitt semesterfordon där jag vill ha kvalitet och komfort! Men på en hantverkarbil passar dessa däck utmärkt.Det jag tänker när jag ser testen är att mellan sämsta och bästa skiljer det 350:-/st * 4 = 1400:- att slå ut på de år som dom håller så förstår inte jag varför man inte köper det bästa däcken. Kostnaden för våra husbilar är ju ganska hög så denna skillnad på 1400:-/5-6 år är ju försvinnande liten. Den dagen man råkar in i en oväntad svårighet vill man ju inte att däcken inte presterar maximalt.
Så det är bara hantverkarna som behöver bra egenskaper på våt väg......?Men på en hantverkarbil passar dessa däck utmärkt.
Du menar alltså att det skulle vara bättre kvalite och komfort på ett CPdäck ,det är samma däck i grunden när det gäller gummiblandning mönster osv.Och vill man ha det bästa så är det ju ingen tvekan om det, det är CP däck som rekommenderas till husbilar och dom finns ju inte med i testen. Dom flesta däcken i testen skulle jag aldrig lägga på mitt semesterfordon där jag vill ha kvalitet och komfort! Men på en hantverkarbil passar dessa däck utmärkt.
Nu har du också nya Conti VanContact Camper som är mycket mjukare!Undrar hur mjuka/hårda Nokian hakka C2 vs Continental Vanco Camper är i jämförelse?
Är inte det M+S märkt året runt däck?Nu har du också nya Conti VanContact Camper som är mycket mjukare!