Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
OBS !!! jag har haft mina fram hela tiden o rek lufttryck , kör mesta tiden på små krokiga vägar, som kommentar kan jag citera ur handboken för min bil, orginaldäck continental ,vid byte reko,vi michelin cp ????? varför inte sätta på sådana som standard , säkert en prisfåga???Jag körde 6 300 mil på vår förra husbil med Continentel Vanco så jag tycker det är lite konstigt att de inte går längre på vissa bilar. Kan det ha med däcktrycket att göra ??
Kör på continental nu och har inga som helst funderingar på att byta till andra dyrare däck, dom är tysta och inte slits dom något speciellt heller trots att jag sänkt trycken i dom för att få mjukare gång över asfaltskarvar, drar lite mer diesel på det viset och är väl enda nackdelen då.
Många säger väl att man får det man betalar för och med continental får man bra däck billigare som räcker länge då det oftast beror på hur man kör med dem.
/Pelle
Man får oftast betala extra för ett starkt varumärke, så har man ett sånt på däcket så har man betalat extra. Därmed inte säkert att däcket uppfyller ens krav...