Vi tänkte oss ner i Europa och har köpt något för tunga elcyklar som jag ändå kan rekommendera. Evobike hopfällbara som verkar gedigna och sköna att cykla på. Jag är över 190 som 100+kg men det känns bra ändå. Lösningen blir att lägga cyklarna i bagaget och montera biltemas aluminiumlåde på cykelstället (se bilder) Jag använde rörisolering och spännband. Behöv kanske någon form av lås för att försvåra för tjuvar. Lådan är tänkt för sladdar och lite diverse som inte får plats i bagaget. Locket skramlar vid färd så något som dämpar behövs också.
Nu till en fråga. Vad krävs i spanien och Italien för skyltning? Kan man fästa en skylt ovanför lådan? Vad ska vi med EU till när man inte kan ha samma regler för sånt här?! Vad jag fattat måste jag ha en skylt i dessa länder men dom är heller inte lika. Något land kräver aluminiumskylt! Nån som vet vad som gäller.
Nu till en fråga. Vad krävs i spanien och Italien för skyltning? Kan man fästa en skylt ovanför lådan? Vad ska vi med EU till när man inte kan ha samma regler för sånt här?! Vad jag fattat måste jag ha en skylt i dessa länder men dom är heller inte lika. Något land kräver aluminiumskylt! Nån som vet vad som gäller.