• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Citroen verkstad i Västsverige?

AWFE

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
22609
Medlemskap
2025
Min Citroen Jumper - 16, med Pössl inrede, behöver sin 2a service av motor m m. Tacksam för tips om bra och prisvärd plåtisverkstad som du kan rekommendera.
Helst i eller nära Göteborg!
MEN det kan ju kombineras med en utflykt! Den perfekta verkstan kanske finns max ca 2 timmars körtid från Göteborg?
FÖRSLAG på verkstad, och som krydda kanske ett intressant utflyktsmål?
Tack på förhand!

Kan rekommendera Henriksens Bilservice med adress Utängarna i närheten av Tuve. Jag har god erfarenhet av dem i samband med skadereparation och skall göra första service där i april. Ingen längre utflykt för er men nära.
//Lennart

Jag kan rekommendera Lahalls Bil i Kinna.
Är det någon i familjen som är intresserad av att köpa tyger så ligger Skroten inom mycket nära gångavstånd.
Stort utbud av skor finns hos Visko Sko i Skene. Även dit är det gångavstånd. (Dessutom finns det flera andra affärer i närheten.)
Vi har övernattat dels vid Resecentrum i Kinna dels vid Örestens Flygfält. Båda har varit helt ok.
Ulf

Tillbaka
Toppen