• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Cirkustionspump till Alde 3000 brännare

S

Snurpan

Guest
Hej nu när vi rullade ut i helgen var det lite rått och vi körde på värmen och vi i bakre delen av husbilen tyckte de var varmt och mysigt men barnen i fram där uppe som aldrig fryser gnällde oerhört vi fatta inte riktigt vad det kunde vara men vår tanke är att det kanske kan vara cirkulationspumpen som går på 12 volt som inte fungerar, är det någon som vet om dessa brukar vara problemet? och någon som vet var man köper dessa? Går det att byta själv? Enligt min man så är detta väldigt enkelt :rolleyes: men jag vill försäkra mig om att det inte blir något större fel och hur man gör ;) tack på förhand

Tor H

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
114
Medlemskap
2025
Sv: Cirkustionspump till Alde 3000 brännare

Husket dere og slå på bryteren til sirkulasjonspumpen?

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022
Sv: Cirkustionspump till Alde 3000 brännare

Antagligen sitter Cirkulations pumpen i expapansionskärlet förvissa er om att den snurrar om inte kolla strömbrytare och relä, om den fungerar kan där vara luft i systemet eller för lite vatten, sådana pumpar kan man köpa hoss alla husvagns handlare eller hos Alde dom är lätta att byta.

Toppen