Jonas J
HBK Medlem
Får inte till konfigurationen av min Chromecast tillsammans med en IPhone. Är det någon som sitter inne med tips hur det går till? Har sökt i forumet men inte hittat svaret.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du behöver 2 telefoner, en telefon använder du för internet delning till telefonen du ska konfigurera Chromcasten med. Sen är det bara att följa instruktionerna på telefonen när du har laddat hem Google home.Får inte till konfigurationen av min Chromecast tillsammans med en IPhone. Är det någon som sitter inne med tips hur det går till? Har sökt i forumet men inte hittat svaret.
Hej. Kolla i den här tråden, som jag skrev för länge sen, om du kan få någon hjälp. Köra Chromecast utan router? Använder inte Chromcast längre, utan Apple-TV, så jag kan inte vara till någon större hjälp om du har följdfrågor.Får inte till konfigurationen av min Chromecast tillsammans med en IPhone. Är det någon som sitter inne med tips hur det går till? Har sökt i forumet men inte hittat svaret.
Har du senaste versionen av Cromecast,jag fick köpa en ny för att få det att fungera.Får inte till konfigurationen av min Chromecast tillsammans med en IPhone. Är det någon som sitter inne med tips hur det går till? Har sökt i forumet men inte hittat svaret.
För mig funkar det fint med ”den gamla” 3rd generation.Har du senaste versionen av Cromecast,jag fick köpa en ny för att få det att fungera.