• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

CHATEN!

Mangan1

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
1328
Medlemskap
2026
Den kommer att bli super bra till i sommar!

Vi kommer att sitta i våra husbilar, typ ~15m ifrån varann, med varsin Notebook (mini laptop) och Chatta...

Så kul vi ska ha! *blink*:twitcy:
Hahahahaahahahahahahahahahahaaaaaaaa....;)
(inget ont nu, bara lite illmarig.. fast det kommer några av er inte att förstå...:cool:)
//Stollen. :wub::wub::wub:

Sv: CHATEN!

perfekt att kunna sitta nära o chatta om man vill de......skulle den andra då ha en öl över är det ju bara och knata dit och hämta och sedan snabbt tillbaks till tangentbordet :D
// Greven

Eller varför inte en "Multi" Chat..?
Ett par badenbaden stolar, ett par notebooks och en back ö...!

Snabbt som bara den slänger jag mig i bilen, drar till Borås och
införskaffar 1 st liten dator till.! Laddar upp inför semester. :wink:

Mvh. Magnus:twitcy:

Den kommer att bli super bra till i sommar!

Vi kommer att sitta i våra husbilar, typ ~15m ifrån varann, med varsin Notebook (mini laptop) och Chatta...

Så kul vi ska ha! *blink*:twitcy:
Hahahahaahahahahahahahahahahaaaaaaaa....;)
(inget ont nu, bara lite illmarig.. fast det kommer några av er inte att förstå...:cool:)
//Stollen. :wub::wub::wub:

Blir ju nästan i stil som när ungarna sitter och LANar här hemma och skriver till varann .

Då kan vi ju visa dom små krypen att gammal är äldst :Dcola till barnen och en öl till pappa .....;)
//Greven

Tillbaka
Toppen