• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chat från 19 fred 16/1?

H

hianders

Guest
Undrar om några är intresserade av chat ikväll efter 19 fram till Let´s Dance el på spåret börjar kl 20?

Inger/fru hianders
:yes:

Sv: Chat från 19 fred 16/1?

Jag har prövat att chatta en gång, men det är nog inte mitt forum. Kanske försöker nån mer gång...
Calle

Och jag tycker att formatet på chatten är trögt och tungt, det flyter inte på lika lätt som andra jag varit på.

/elisabeth - lite kinkig idag

Det är roligt att chatta, men är det många ute så blir det himla rörigt........... svårt att hålla koll på om det är mig dom svarar eller frågar något :o

Ingela! Det var kul att du var inne igår en stund. Ett tips är att man klickar på symbolen i listen till vänster före eller efter det man skriver, då vet man att svaret/inlägget är riktad till en viss person. Annars, håller med om att det kan bli rörigt om inte svaret är riktat.

Inger/fru hianders

Ja, precis, det vet jag, men alla använder sig inte utav det :yes:
Kram på dig

Tillbaka
Toppen