Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Nä, Klarna med 30 dagars kredit efter leverans…Det är många som blivit blåsta på just det elverket. Har du betalt?
Vi får se om det dyker upp något då…Nä, Klarna med 30 dagars kredit efter leverans…
Bra!Nä, Klarna med 30 dagars kredit efter leverans…
Jag önskar dig all lycka och välgång med elverket.Skrev fel, kredittiden är 30 dagar efter beställning.
Och när jag tänker efter så har jag nog sett just detta erbjudande diskuteras här… men ibland blir man girig. Vi får se vad som händer.
Samma här, testade deras chat, vilket så klart inte är en chat, utan de vill bara fiska upp dina uppgifter.På hemsidan kunde man starta en chat om man hade frågor. Om man inte ville vänta kvar ska man få svar via mail.
Vad underligt. Får inte svar i chatten o mailen
Är jag förvånad?
Helt klart. Och dom fick min skräpmail att skriva till... Den blir nog spammadSamma här, testade deras chat, vilket så klart inte är en chat, utan de vill bara fiska upp dina uppgifter.
Coolt. Håller alla 3 tummar på att du får din vara. SpännandeSka bli spännande, fick just ett mail om att försändelsen var på väg. Men ingen spårningsinformation.....
Har du fått fakturan från KlarnaSka bli spännande, fick just ett mail om att försändelsen var på väg. Men ingen spårningsinformation.....
Den kommer ju direkt efter beställning, med 30 dagars kredittid.Har du fått fakturan från Klarna