• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

CC ändrar villkor på avställning och utlandsresor

MikaelFang

HBK Intresserad
Inlägg
7
Kommun
Piteå
Ja lite otydligt... Avställd utan avställningförsäkring... Det verkar ju bättre. Även gäller endast Sverige faller bort, stod kanske det med?
Hej,

Vet inte vad du menar riktigt, lite svårt tycker jag att ”chatta” kring såna här saker men vår försäkring gäller även utomlands. Och även i Sverige

Och du får bo i husbilen både i Sverige och utomlands hos oss även om du har ställt av den.

Bara slå en signal till oss vid frågor, vi förklarar gärna i lugn och ro över telefon.

Önskar dig och alla andra en fin helg.

/Micke
 

Blaser338

HBK kassör
Admin medlem
Inlägg
3.136
Kommun
Skurup
HBK-Nr
33443
Medlemskap
2029
Hej,

Vet inte vad du menar riktigt, lite svårt tycker jag att ”chatta” kring såna här saker men vår försäkring gäller även utomlands. Och även i Sverige

Och du får bo i husbilen både i Sverige och utomlands hos oss även om du har ställt av den.

Bara slå en signal till oss vid frågor, vi förklarar gärna i lugn och ro över telefon.

Önskar dig och alla andra en fin helg.

/Micke
Jag har pratat med er ett par ggr och vill ge er all eloge för fantastisk service. Jag har pratat med 2 av era killar men kommer bara ihåg namnet på en, Olle, spelar ingen roll båda var trevliga och förklarade lätt och enkelt. Priset var ju även det trevligt.
 

MikaelFang

HBK Intresserad
Inlägg
7
Kommun
Piteå
Jag har pratat med er ett par ggr och vill ge er all eloge för fantastisk service. Jag har pratat med 2 av era killar men kommer bara ihåg namnet på en, Olle, spelar ingen roll båda var trevliga och förklarade lätt och enkelt. Priset var ju även det trevligt.
Kul att höra! Vi satsar på personlig service och hög tillgänglighet. Vi ska kunna svara inom 60 sekunder och dessutom bjuda på både goda råd och ett leende.

Kul att du är nöjd, ring gärna igen.

/Micke
 

fritidsbonden

HBK Medlem
Inlägg
281
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
11285
Medlemskap
2024
Hej,

Vet inte vad du menar riktigt, lite svårt tycker jag att ”chatta” kring såna här saker men vår försäkring gäller även utomlands. Och även i Sverige

Och du får bo i husbilen både i Sverige och utomlands hos oss även om du har ställt av den.

Bara slå en signal till oss vid frågor, vi förklarar gärna i lugn och ro över telefon.

Önskar dig och alla andra en fin helg.

/Micke

Hej. att man får bo i sin egen husbil är ju självklart vare sig den är i trafik eller avställd, men frågan som borde ställas är om det blir några inskränkningar i försäkringsskyddet vid skador som eventuellt kan ha sin grund i själva boendet vid nyttjandet av avställt fordon.
 

MikaelFang

HBK Intresserad
Inlägg
7
Kommun
Piteå
Hej. att man får bo i sin egen husbil är ju självklart vare sig den är i trafik eller avställd, men frågan som borde ställas är om det blir några inskränkningar i försäkringsskyddet vid skador som eventuellt kan ha sin grund i själva boendet vid nyttjandet av avställt fordon.
Hej. att man får bo i sin egen husbil är ju självklart vare sig den är i trafik eller avställd, men frågan som borde ställas är om det blir några inskränkningar i försäkringsskyddet vid skador som eventuellt kan ha sin grund i själva boendet vid nyttjandet av avställt fordon.
Hej,

Inte hos oss eftersom försäkringen inte förändras när du ställer av din husbil.

/Micke
 
Toppen