Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Borde stå i manualens avdelning om säkringar. Carthago är ju i alla fall ganska bra på att dokumentera säkringarna.
MVH
Hans
det finns ingen info om det i manualenBorde stå i manualens avdelning om säkringar. Carthago är ju i alla fall ganska bra på att dokumentera säkringarna.
MVH
Hans
sitter en liten grå säkringsbox under dom vanliga en säkring är för lådornaÄr det någon som vet var säkringen för låd lås som finns?
Mina lådor låser sig inte det händer inget, förr så hörde man ett klick när man låste lådorna i köket
Tack jag gjorde det och nu funka det, enligt BIÖ så sitter det ett kretskort som sköter lådorna och man ska göra som Per skrev härHej. Slå av huvudströmbrytaren i ca 1 timme sen fungerar det igen