Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Vi är med ! många fördelar och förmåner så medlemsavgiften betalar sig.
Vi skulle kunna vara med här men för mycket "GRÅVATTEN POLISER"
Hej!En undran,är ni med i Caravan Club? varför? är det bra förmåner? jag undrar bara för jag tänkte gå med där om det är bra
![]()
Jag är med i caravan clubb har har varit med i många år, de har många fördelar och rabatter (rabattklubben) som jag har haft mycket nytta av, dom är ju bland annat sveriges största camping plats ägare, och bland annat så får man gratis campingkort varje år, gott kamratskap 2 bra tidningar att läsa, jag kann gott tycka ni kann satsa på ett medlemskap,
mvh Bertil
Håller med, har själv varit med i CC i över 20 år!
Har haft nytta av campingkort o andra rabatter vid in o utlandsresor.
Med vänlig hälsning Tobbe
Gå in på www.caravanclub.se där finns alla uppgifter.Förutom campingkortet.Vad är andra rabatter?Barnen går in för halva priset
(max 2 st) på vissa ställen.Större cola större pommes på Mac Donalds.
Betalar du färgeöverfarter med vilket betalkort du har så säg bara till att
du vill ha rabatten.Skulle vara kul om du ville prata om vilka rabatter som är så bra
HaDe Hasse
Finns nog mycket bra med CC, men alkomätare för att komma ut från campingar tyder på en långt gången förmyndarmentalitet, som inte hör hemma i ett modernt fritt samhälle!![]()
Caravan Club - den sista Sovjethusvagnsklubben!:
Jappe