• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

campingpris

• Startad av Startad av Granducan
  • Startdatum Startdatum
Sv: campingpris

Håkan, du måste väl då haft den jättestora platsen ?

Vi var där i år på högsäsong och betalade "bara" 59,5 €

Du var ju mitt pris bra, då kan jag sluta irritera mej för priset jag betalade :yes:

Trevligt med så många tips på campingar och spännande platser, det blir nog en tur mot medelhavet nästa år när jag ser de härliga bilderna. :twitcy:

Visst, man vill ju inte vara snål;)

Såg nu att priset på dom platserna var 104€

Vi får väl också vara ärliga och säga att i de priserna ingår i princip allt utom maten.
Gratis, KabelTV, WiFi, språkurser, film för barn, ponnyridning, golf, inträde till det stora vattenlandet som kostar en dryg tusenlapp för en familj, solstolar o parasoller på stranden, katamaransegling, kajaker, vatten trampebåtar.... ja listan kan göras jättelång.
Har varit där flera gånger med barnbarnen och då är det värt det, men när bara jag o frun är där, då utnyttjar man ju inte mycket av det mer än solstolarna på stranden och WiFi. Så jag har hittat en bättre för oss.

Tillbaka
Toppen