catherine51
FD HBK Medlem
Hej!
Har tänkt resa med vår nya husbil.
Vilket camping kort är bäst?
Tacksam för svar.
Catherine och Keijo
Har tänkt resa med vår nya husbil.
Vilket camping kort är bäst?
Tacksam för svar.
Catherine och Keijo
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Det gäller bara att beställa det senast 15/5 om man inte vill betala 150kr för det.Du behöver inte ha camingkort längre, har tidigare haft ACSI men står oftast på ställplats, samt att kortet inte alltid gäller, det har inte lönat sig för oss.
Jag har skaffat ett internationellt camping kort via caravanclub, detta innehållar all information inkl. passnummer mm. vilket duger som ID på dom flesta campingar.
Vad jag har uppfattat så behöver man inte ha något kort på SCR campingar längre. Eller är det något jag drömt?
SCR har slopat kravet på kort, däremot kan man skaffa det helt gratis och med det få en snabbare incheckning.
Man kan också i fortsättningen betala för det om man vill och får då en del förmåner och rabatter.
EDIT: Tvåa med exakt samma svar.