• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campingbord+stolar och uppställningsplatser

Jerkann

HBK Medlem
Inlägg
14
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
12652
Medlemskap
2024
Vi har köpt en ny husbil och vill naturligtvis ha även nya campingstolar+bord. Men, behöver tips på vart det finns och där det inte kostar skjortan. Det ska vara lätt att montera, ta förhållandevis liten plats i bagageutrymmet men vill inte ha nåt rangel som vi hade i förra bilen.
Sen söker vi en plats i Stockholm/ norra Sörmland, där vi kan ha bilen nu i sommar när vi inte behöver den, helst inhägnad med fri tillgång till bilen. Det behöver inte finnas tak. Även vinterförvaring inomhus med fri tillgång sökes och den platsen vill vi ha helst i norra Småland, Östergötland eller Sörmland.
Hoppas på lite bra tips och förslag.
Trevlig Valborg!
Ann &Jerker
 

mhuusko

HBK Medlem
Inlägg
70
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
27343
Medlemskap
2025
Har precis varit på Biltema i Karlskrona för att byta en trasig kabel som jag köpte i Linköping :-(

Trodde inte det var sant att den skulle in på reparation och att jag ej kunde få den genomgången innan övriga 20 kunder före mig i kön hade fått deras varor undersökta.

Fick åka vidare mot Sigtuna utan kabel....

Aldrig mer Bilfela..!!!!
 

mhuusko

HBK Medlem
Inlägg
70
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
27343
Medlemskap
2025
Kabeln var också billigare än en kabel från tex Kama, om det bara hade fungerat...
...men sättet att hantera en reklamation är bland det sämsta jag varit med om
 

T68

HBK Medlem
Inlägg
870
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
27536
Medlemskap
2024
Relaterat till detta: om man har en plåtis med begränsat lastutrymme, vad rekommenderar ni för stolar o bord som tar lite plats när de ska stuvas?
 
Toppen