• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

camping

F

F.d. 25230

Guest
Hej alla där ute.vi sitter på en liten camping strax utanför Brunflo nedanför Östersund.vitgården heter den.man följer bara skyltning vitgården vid fabriken i Brunflo 45an mot Mora. det finns toa.vatten.latrin töm.dusch.och vatten på fyllning. vissa dagar i veck är det bingo. pris 50kr dygn el finns men vet ej pris.kan ta reda på det. ca 30-40 platser
hälsningar nenne2

Sv: camping

I dom trakterna växte jag upp. På Vitgården spelade man bilbingo redan i slutet av 60-talet. Min far var ansvarig för bingon som drog in lite pengar till Brunflo IF. Själv sprang jag runt bland bilarna med en walkie-talkie och kontrollerade brickorna för dom som vunnit.

Vill minnas att det vara hyfsade vinster. En plastbåt på c:a 4 meter med en 4 hk Evinrude till den som fyllde brickan i ett av spelen.:)

Kul att man gjort en camping och priset låter ju överkomligt.

Benny

För alla fiske intresserade , vid avfarten mot Mora ligger en alldeles utmärk affär för fiske utrustning de har allt , prima personal som vet vad de talar om , både insjö och havs fiske. Bara som information !
Totte 04

fick reda på om man vill ha el är så kostar det 30kr extra, men det blir ju 80kr billigt tycker jag :)

Tillbaka
Toppen