Messie
HBK Medlem
Försöker hitta campingar med simhall (för att simma i inte leka) har varit i Emmaboda men finns det flera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tack det ska jag komma ihågKapelludden i Borgholm har bassäng både ute och inomhus.
Tack ska kolla på kartan om det är något som passar vid en framtida FrankrikeresaI Celle vid ställplatsen finns det simbassänger och i Braunschweig också i Bürgerpark
Tack men för stort och mycket lekbad har bott i Örebro i 25årGustavsvik Örebro
Verkar intressant har dom 50m bassäng.?Lugnet Falun
De har 50-meters bassäng ute och 25-meters inne. Just nu gäller bokning på grund av restriktionerna kräver begränsat antal besökande.Verkar intressant har dom 50m bassäng.?
I Svenjunga erbjuder också kommunen möjlighet att tömma latrin och spillvatten i anslutning till reningsverket. Man har byggt en fin anläggning utanför till detta!Moga fritid i Svenljunga. Vet inte om man fortfarande driver camping men ställplatsen skall vara igång.
![]()
Friskvårdsanläggning Moga Fritid - Svenljunga.se
Välkommen till vår officiella webbplats för Svenljunga kommun.svenljunga.se