• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

CAMPING 07 Bella Center

Ollej

FD HBK Medlem
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
136
Medlemskap
2024
Hej igen!

Det är ju CAMPING 07 http://www.camping07.dk/ denna helg och nästa på BellaCenter i Köpenhamn.

Eventuellt kör jag dit denna helg. Är det någon, som vet någon bra ställplats i centrala Köpenhamn?

CityCamp, som finns här i klubbens lista, verkar inte vara öppen vid denna årstiden.

Är det någon mer som styr mot Köpenhamn, så hör av er så kan vi ju ses.

Som vanligt bästa hälsn.

Olle

PS Är det någon som passerar Kristianstad och har någon fråga om det som finns här slå en signal eller så kan vi kanske ses ändå utan fråga.

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025
Sv: CAMPING 07 Bella Center

du har rätt i att CityCamp bara är öppen i juni,juli o augusti och är således ingen alternativ
men gör som vid de flesta andra mässor, övernatta på mässans parkering
när jag var i Bella Center för tre år sedan var det många husbilar på parkeringarna vid mässan
jag har också läst om folk som övernattar i kvarteren runt Tivoli, utefter vägen som går förbi det stora badhuset i närheten av järnvägsstationen brukar det stå husbilar, men skyltningen anger att det ska vara reserverat för bussar
ett tredje o sista förslag är DCU-campingen Absalon Camping som ingår i Campingcheck-systemet, campingen är helårsöppen och har goda förbindelser med centrala Köpenhamn, vi var där i dec 2005 och campingen håller god standard

Toppen