KarinochTommy
HBK Medlem
Idag klarade jag uppkörningen av C1-kortet. Har gjort allting privat. Alltså inte anlitat någon trafikskola.
Totalt pris 2155 kr.
Totalt pris 2155 kr.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Läs på noga om kontrollerna före körning. Kör aldrig om oskyddade trafikanter om du inte kan ge rejält utrymme.Grattis!
Jag håller på för fullt med mitt också privat.
Tycker jag har full koll på teorin. Något tips inför uppkörningen.
Tack på förhand
Jag tog mitt 89 men blev av med det 2 månader år 2000 och då är det dom reglerna som gäller, fick jag reda på av en slump. Så nu är det frugan som fått köra vår nya husbil. Men det är bara på och ta c1.
Dvs var rädda om b kort tagna före 1 juli 96
Nytt körkort efter återkallelse
Det ska alltid tillverkas ett nytt körkort efter återkallelse. Vad som krävs för att få ett nytt körkort efter återkallelse, beror bland annat på hur lång återkallelsetiden (spärrtiden) har varit och orsaken till att körkortet har varit återkallat.
På vanligt b kort som är taget före 96 så är det helt ok att köra upp till 4500 kg
Jag tog mitt 89 men blev av med det 2 månader år 2000 och då är det dom reglerna som gäller, fick jag reda på av en slump. Så nu är det frugan som fått köra vår nya husbil. Men det är bara på och ta c1.
Dvs var rädda om b kort tagna före 1 juli 96
Eller inte.. Över 60 ton tror jag inte att du får köra dockIdag kollade jag i plånboken, ja, jag får fortfarande köra oändligt tung personbil.![]()
Eller inte.. Över 60 ton tror jag inte att du får köra dock
Grattis till C1