• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Byxelkrok, Öland

• Startad av Startad av F.d. 7569
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 7569

Guest
Igår gnällig gubbe i Linköping. I kväll inte fullt lika gnällig :) eftersom Kristina tog kortaste vägen för att möta upp i Byxelkroks gästhamn. Hon har ju "varit på tur" om ni minns från annan tråd.

Försöker lägga upp kort men det är fullständigt omöjligt med telenors mobila bredband. Faktiskt det största s-it jag varit med om.

//Roger

Sv: Byxelkrok, Öland

Under dagen har vi hälsat på Långe Erik och gått i Trollskogen, Kristina kände sig hemma, jag förstår som vanligt ingenting :)

Står för natten i Böda hamn tillsammans med två andra HBK:are, 1880 och 2802 + en HB till. I en av "sjöbodarna" är det någon som spelar "proggmusik" på högsta volym, lite nostalgiskt må jag säga.

Det har varit kalasväder idag, just nu klar himmel och +5

I morgon blir det Långe Jan.

Återkommer med kort när vi kommer hem. Kort som fritt får kopieras inom forumets "väggar" :)

Vi önskar alla en fortsatt trevlig påsk.

//Roger o Kristina

PS. Har "labbat" lite med anledning av min sura kommentar om telenors mobila bredband igår. Det är inte telenor det är fel på utan F-secure. När jag stängde av (frigjorde) det senare så är telenors mobila bredband stabilt. (slog av 2 ggr under tiden som jag skrev ovanstående)

Senast redigerad av en moderator:
Sv: Byxelkrok, Öland

Vart bär det hän...

HBK-grannarna har släckt, musiken från fiskeboden har tystnad, bara vi är vakna och pigga. Klockan är ju bara 21...

//Roger

Tillbaka
Toppen