• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

byte

Brittis

HBK Medlem
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2027
hej ! idag var jag och min man till "kanonkurt" vi skulle baara titta, men vi slog till och bytte upp oss lite. Det blev en beg "Elnagh Marlin58 - 03, vi ska hämta den på måndag em. Det känns bra . :wub: Mvh Brittis

Sv: byte

Säger detsamma
GRATTIS, önskar Monica o Kurt i Göteborg

;) :D ;) :D

Grattis Brittis till den nya bilen :yes:

Carina & Gunnar i Tyresö ;)

"Grattis till nya husbilen"Jag håller med Rambo, det är farligt o titta på husbilar.Man slår gärna till.Vi söker en vettig begagnad husbil, men det är svårt att hitta en som vi vill ha.
"Lasse o Ingrid":rolleyes::music-icon:

Senast redigerad av en moderator:

Hej Brittis..

Grattis till den nya bilen.. Har nyss kommit hem från Resan upp i Lappland m.m..det blev långt...körde hela Vildmarksvägen och sen upp till Abisko o Lappporten me...sen till Haparanda och kusten neråt ... Gud va mkt fint man sett..helt underbart...Nya bilen har redan gått över 800 mil...men det är väl meningen..*S*..är helnöjda med våran HomeCar..hoppas ni blir lika nöjda med er nya...Kram från Lotta & stefan**Grannen**

Hej,såg ni att vi vinkade till er när ni var på vär upp? Vi var på väg ner då! kram Brittis m fam

Hej brittis..jepp tror vi såg er...man vart så betagen av all utsikt men vi vinkade åt alla husbilar vi mötte...*S*..haft en underbar resa...synd bara att man inte mötte så många hbk are..men mötte några när vi nst var hemma..på vägen ner mot Mora...mötte vi mer Dalfolk..alltid kul. Hälsningar Lotta & stefan

Tillbaka
Toppen