Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Stocka är ännu finare o bättre ...Helt rätt Affe!! Bara ut med den o njut!
Går väl att övernatta på hamnpiren i Hudik, gjorde jag för ett antal år sedan!!
Blir ett bra test, det går säkert jättebra!
God tur mvh Ducato Affe
Detta inlägg hamnade fel som nu kommer i rätt tråd för jag hittar aldrig till min egen tråd
Nu (djävlar) skall bilen ut från sin 4-åriga dvala. Skall bara limma sista solcellen och sedan hem till huset för städning och urplockning av säkert över 100 verktyg och prylar. Sen blir en testtur upp till Stocka en helg ovanför Hudik. Lätt att få bärgning hem om det går snett
Håll tummarna mina vänner här i HBK.
ja du Bengt men tänk på att bilen är 23 år och inte varit ute i trafik på fyra år och bara några provstarter då o dåBra Affe så ska det låta, och om inte din bil fungerar så vet jag inte vad som skulle vara bättre!
Jag följer dej på både facebook och här!
Jaha då var det slut med det,Stenhårda regler läste jag på nätetTa bara reda på vad som gäller vid körning med saluvagnsskylt ( grön skylt). Vet att några som användt skylten blivit av med den då det blev hårdare regler för några år sedan.