• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2026 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Burstner SolanoT 728

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Hur hittar jag personer med samma husbilsmodell som jag har.Borde stå i sök medlem.Men inte.Konstigt eftersom dette är en husbilsklubb

Sv: Burstner SolanoT 728

Du kan söka på husbilsmärken och husbilsmodell i Min husbil som finns i den grå listen längst upp på sidan. Då kan du få upp vilka medlemmar som har en viss bil (om de har lagt in detta).

Sv: Burstner SolanoT 728

Har ni haft problem med att badrumsgolvet sprickar runt avloppet i golvet? Avloppet är 7 cm i diameter,men skivan som ligger under plastgolvet har ett hål med ca 10-12 cm i diameter.Avloppet vilar helt och hållet i plasten som inte tål belastningen om man har proppen i .Proppen är 1 cm över golvets nivå.Kan väl aldrig tro att Burstner står för den missen efter 3 år.Men det är en felkonstruktion.

Bilagor

• spanien 2012 2113 015.JPG
    spanien 2012 2113 015.JPG
    48,9 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Tillbaka
Toppen