• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Burstner sikkerhets tips

Sv: Burstner sikkerhets tips

Hei, Per Harald!
Jeg er litt dårlig i tysk, så om du med enkle ord kunne fortelle meg hva det gjelder,så hadde det vært fint. Min bil er en 2007, Burstner, 130 turbojet.
Med helsing,
Berit & Ola.

Hei igjen!

Jeg vil i løpet av helgen prøve å lage en omtrentelig oversettelse.
Har også noe mer info på lager, skal også oversette dette FØR jeg legger det ut.:santa1:

Hilsen Per-Harald

Hei igjen!
Det gjelder vinduer, sikkerhetsbelter og Thruma.
Vinduer av polyplastikk, her er det funnet feil på enkelte, som er produsert imellom 1988----2000.
Man kan gå inn på denne hjemmesiden:
www.polyplastic-pass.nl, her kan men legge inn produksjonsnummeret til påbygget, for å sjekke. Siden er også på engelsk.

Sikkerhetsbelter, her gjelder det modellene Aviano og Elegance, produsert MARS----DESEMBER 2006.
Det kan være en feil i rullemekanismen på beltet, produsentens hjemmeside:
www.aguti.de.
Ta også kontakt med forhandler, dersom det er noen feil her.

Truma;
C 3402/4002/6002, fra serienummer;
C xxxxx-x-16 255 001 til C xxxxx-x-17 159 000

Og type;
C 6002 EH, fra serienummer;
C xxxxx-x-15 329 001 til C xxxxx-x-17 159 000
Her må man ta kontakt med forhandler evt. Truma/Alde

Håper dette er litt mer oppklarende.
Mvh: Per-Harald

Tack Per-Harald!

Denna typ av information är helt rätt för oss i HBK och i detta fall speciellt för oss som har en Bürstner.

Jag tar mig friheten att komplettera med några ord om den första recallen:
http://www.buerstner.de/uploads/media/Sicherheitshinweis_FIAT_Ducato_250_Maxi_mit_Fahrge stell_Speziale.pdf

Den gäller Aviano, Solano, Marano och Levanto med årsmodell 2007 och 2008 byggda på Fiat Ducato Maxi-chassie. Här står det att bakhjulet under vissa omständigheter kan ta i hjulhuset. Detta åtgärdas kostnadsfritt med någon förändring i fjäderpaketet.

God Jul och Gott Nytt År!
Bernt

Tusen takk!
Jeg hadde glemt å ta denne med, flott at vi alle kan hjelpe hverandre.

Ønsker alle også, en riktig fredlig og hyggelig jul, og et godt nytt år, med mange nye opplevelser.....

Per-Harald

Tillbaka
Toppen