Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du menar skruvar/muttrarNån som vet ifall 16 tums plåtfäljar på Fiat ducato år 2020 använder samma bultar/muttrar till aluminiumfälgar 16 tum Fiat original?
Det brukar vara bult eller mutter till fälgarna,bult är det till mina hjul.Du menar skruvar/muttrar
Konstigt att det säljs bult med gängor"Bult" är en rund, slät stång.
Om stången har gängor, är det en skruv.
(Källa: Bult – Wikipedia)
Pålle
Konstigt att det säljs bult med gängor
Beställ reservdelar online – hämta i din lokala Autoexperten butik
Sök och beställ reservdelar online. Välj butik, betala och hämta enkelt i någon av våra 53 Autoexperten Butiker med personlig service!www.autoexperten.se
Kan väl jämföras som att ta på sig en kavaj och mysa lite.Har varit ute för att däcksfirman inte bytte till rätt bultar vid skifte av hjulen de låg i bilen och skapade problem med otäcka ljud man kopplar ihop med att hjulen inte satt fast. Firman finns inte kvar längre.
Har ingen förståelse alls varför man ska ha aluminiumhjul på en husbil ej heller ha en racerprofil på däcken.
En husbil är inte sportig knappast en vanlig bil heller. Sport är något helt annat.