Har SkyttelPASS fungerat som du önskade?
Absolutt, jeg har ingen ting å utsette der! Jeg har 3 biler med AutoPASSbrikke (elbil, bensin stasjonsvogn og diesel bobil), og overgangen fra Fremtind til SkyttelPASS ble ordnet umiddelbart uten problemer på alle 3 brikkene.
Jeg har også hatt en brikke knyttet til AutoPASS-ferje, først til stasjonsvogna da jeg tidligere hadde campingvogn, og da jeg gikk over til bobil var det ingen problemer å få oppdatert avtalen med den nye brikken. Denne avtalen ble senere sagt opp, og beløpet jeg hadde forhåndsbetalt (og ikke brukt opp) ble refundert uten problemer. Jeg har fortsatt en aktiv konto hos AutoPASS-ferje, og kan når som helst overføre penger slik at jeg kan nyte av rabattene igjen.
Jeg har ikke avtalegiro (autotrekk), men får efaktura i nettbanken som jeg ser over og godkjenner manuelt. Det er samlefaktura for alle brikkene, og når jeg logger inn hos SkyttelPASS får jeg detaljert oversikt over alle passeringene.
En ting som noen kanskje vil reagere negativt på er at SkyttelPASS ikke har noe depositum på 200NOK som refunderes når du returnerer brikken, men i stedet en ikke-refunderbar engangsum på samme beløp. Det var i mine øyne småpenger å betale, da jeg også hadde andre tungtveiende grunner til å komme meg vekk fra Fremtind, som f.eks eierskapet til selskapene.
Jeg har forstått at de ulike tilbyderne kan ha ulike avtaler knyttet til sine brikker (bl.a. Öresundbroen), men der har jeg dessverre ingenting å bidra med. Mine bombrikker fra SkyttelPASS har fungert utmerket mens jeg har fartet rundt i Norge, har ikke brukt bombrikke i utlandet ennå.
Edit: Nå skal det også sies at jeg ikke har fått testet kundeservicen hos SkyttelPASS ennå, av den enkle grunn at jeg ikke har hatt behov for det