• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra vädersite

Sv: Bra vädersite

Den använder vi o den stämmer oftare än smhi tycker jag./susanne:yes:

Har selv brukt den her i Australia, og den er faktisk bedre enn de Australske værmeldingene - en dag fikk vi stormvarsel lokalt og bris på yr.no - og bris ble det.
Stormen gikk slik yr.no forutså.

Teknisk sett så benytter yr.no (rettere det Norske Metrologiske institutt på Blindern) Europas kraftigste datamaskin - som de deler med Britiske metrologer. yr.no tjesten henter alle data fra frontend maskinen på Blindern.

På lördag visar den för Västervik, sol, sol, sol och 8 grader varmt!
Jo man tackar, det var en bra vädersite.
Tack för tipset.

Jag använder mig av denna sajt varje dag eftersom jag finner att prognoserna stämmer förvånansvärt bra. Man kan se hur vädret bör bli timme för timme de närmaste 2 dygnen. Dessutom kan man få ganska detaljerade prognoser i långtidsvarsel. Och så visas radarbilder på nederbörden också.

Tillbaka
Toppen